woensdag 30 mei 2012

Leve Dell (Costa Rica)


Niet gedacht dat ik dit nog zou meemaken. Nadat ik dagen lang had heen en weer gemaild met de Dell support in Europa vanwege 2 gecrashde harde schijven en welgeteld 0 cm was opgeschoten, en dagenlang via de online technical support latin america verder probeerde te komen (resultaat 0.1 cm) had ik eigenlijk de moed al opgegeven. Maar de wonderen waren de wereld nog niet uit. Ik besloot er nog een telefoontje aan te wagen met Dell Costa Rica. 10 minuten later was ik zeer goed geholpen, en waren ze het met mij eens dat de harddisks vervangen moesten worden. Diezelfde middag werd ik nog teruggebeld voor het maken van een afspraak voor een bezoek van de technician, en de volgende dag op 09u00 sharp stond daar de technicus voor de poort met 2 nieuwe harddisks. 10 minuten later, alles gefikst.


Nog een saillant detail voor de computernerds onder ons: De technicus was een rondborstige jonge snelle meid van rond de twintig die vriendelijk glimlachte, giegelde en alleen maar Spaans sprak. Maar ze viste behendig haar schroevendraaier uit een etuitje en draaide in moordtempo nieuwe harddisks in de bays

Of dit laatste nu waar is of alleen de natte droom van de computernerd: voor mij een weet, voor jullie een vraag. ;)

Geen opmerkingen: