zondag 22 april 2012

Nu officieel live

OK, ok
Dan toch maar toegegeven aan de eisen van de moderne tijd. Ik ben gestart met mijn eigen blog (het zal de naderende midlife-crisis wel zijn die vandaag weer een jaartje dichterbij is gekomen  :-D ). Ik zal jullie de rondzendmails blijven sturen, maar je kunt ze ook teruglezen op
http://correocabra.blogspot.com/

Da's gelijk voor mij een goede site om de "Correo Cabra" alias "geitenmail" te archiveren, en zo af en toe nog een foto'tje of andere merkwaardigheid te posten. Vanuit hier zie je ook in een opslag welke Woelmuis fotopagina's ik heb. Dat was namelijk een beetje een zooitje.

Ik voel me nog niet blogger genoeg op ook allerlei commentaren op de nederlandse politieke ontwikkelingen te posten. Daarvoor moet je toch echt zelf  in zo'n bananenrepubliek wonen.....

Geen opmerkingen: